събота, 20 октомври 2012 г.

Няколко Филма

Да започна първо с това, че от скоро се откроява една линия в киното която ми допада най-много, а именно филмите тип - Home-Made-Footage. Този тип филми се появи още в ранното ми детство със скрийн-плея на "Проклятието Блеър" (The Blair's Project).


Както сигурно повечето сме го гледали става въпрос за сценарий заснет изцяло с любителска камера. Готиното в тези филми е, че са безкрайно реалистични и за мен лично са за предпочитане пред тези с "Action&Cut" сцените. Та както се казва по американски "So far, so good!". До текущия момент изгледах доста такива филмчета и реших да ги споделя в случай че ви се гледа нещо изправящо-на-нокти-зрителя.

Първо както си му е реда да започнем с най-силните в бранша
- а именно Паранормална Активност (Paranormal Activity). Филмът е уникален!
Филмът има вече прожектирани 3 части, а сега в краят на Октомври ще излезе и 4 част. Очаквам го с нетърпение!



Следващият в списъкът е Grave Encounters. В повечето български "извори" го превеждат Среща Със Смъртта. Този филм също ме грабна доста. 2011г излезе първата част, 2012 има продължение тясно свързано със сюжета от първия скрийн-плей. Та - Grave Encounters 1 и 2.

                    

Продължаваме с Atrociuos (Брутално) от 2010г. Сюжета е изцяло на испански заснет в изоставено имение от брат и сестра. Също доста Брутален филм.



Тук стигам до "На Запис" ("[REC]"), макар че този филм успя да напълни 3 части с испански зомбита и зарази, не успя да ме изпълни като скрий-плей. Но все пак филмът си има своят чар.

         














Няма коментари:

Публикуване на коментар